الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

الینا کوچولو

آخرین گزارش قبل از تولد

1391/12/19 10:05
نویسنده : سعیده
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی


5روز دیگه مونده تا به دنیا بیای البته امروز می رم دکتر ببینم تاریخ دقیق کی


می شه دوست داشتم تو شکمم نگهت دارم تا اول سال دنیا بیای ولی انگار


دیگه خودت دوست نداری اونجا بمونی و می خوای بیای دنیای بیرون رو تماشا


کنی البته خودمم دوست دارم زود تر ببینمت چه شکلی هستی امیدوارم اول از


همه سالم وصالح و عاقبت بخیر باشی و در نهایت شبیه داداشی هر کی


داداشی رو می بینه می گه وای خواهر این چی بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

راستی می خواستم اسمت و آرتا بزارمولی اسم پسرونست


اسم هایی که برات انتخاب کرده بودم:الیسا-الین- النا- الینا.


که الینا رو داداش آرتین انتخاب کردن بابایی الین من اول الیسا می خواستم


بزارم ولی چون توی یه فیلم نقش جالبی نداشت منصرف شدم البته ازاونجایی


که مامانی به با معنی بودن اسماتون بیشتر اهمیت می ده تا خوشکلی این


اسم رو توافق کردیم داشته باشی


الینا


یعنی نعمت بی منتها و سر سبزی و نورو روشنایی


و الحق که اسمت هم بهت می یاد چون با اومدنت و خبر دختر بودنت کار بابایی


حسابی متحول شد


به قول دایی سعید تو قدم خیر هستی


هماهنگ کردیم با عکاسی به دنیا که اومدی و من از زایشگاه مرخص شدم


ببریمت و یه عکس ناز ازت بگیریم .


پس نوشت: دختر کم خرجی بودی تا حالاتو بیمارستان دولتی قراره به دنیا بیای


دکتر هم زیاد نرفتم امیدوارم سالم وسر حال به دنیا بیای


پی پس نوشت:الان دیگه داری منو لگد کوب می کنی که گرسنت شده باید برم


صبحانه بخورم  آخه تا داداشی خوابه من باید مطالبمو نوشته باشم .


پیشاپیش تولدت مبارک


شاید دیگه نتونم مطلب جدید بزارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران
16 فروردین 92 19:44
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید مرسی سایت آتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6